Τρίτη 10 Φεβρουαρίου 2015

TMI Tag



ΕΤι φοράς τώρα;
Φούτερ και φόρμα.
Ήσουν ποτέ ερωτευμένη;
Ναι.
Πόσο ύψος έχει
1.66
Πόσα κιλά είσαι;
47
Έχεις τατουάζ;

Όχι.
Έχεις piercing;
Στα αυτιά μου.
Αγαπημένη σειρά;
Εθνική Ελλάδος.
Κάτι που σου λείπει;
Οι διακοπές .
Αγαπημένα συγκροτήματα;
Boys+Noise , Big Time Rush.
Αγαπημένο τραγούδι;
Είναι πααααάρα πολλά.
Πόσο χρονών είσαι;
Δεκατριών
Τι ζώδιο είσαι;
Λέων(νομίζω)
Αγαπημένος ηθοποιός;
Η Κατερίνα Παπουτσάκη , η Ιωάννα Τριανταφυλλίδου και η Σμαράγδα Καρύδη
Αγαπημένο χρώμα;
Μου αρέσουν όλα!!
OTP (ποιους δύο ανθρώπους θέλω να είναι μαζί).
Τις κολλητές μου!
Δυνατή ή απαλή μουσική;
Εξαρτάται από την περίσταση.
Πού πηγαίνεις όταν είσαι λυπημένη;
Οπουδήποτε μπορώ να ηρεμήσω και να σκεφτώ.
Πόση ώρα σου παίρνει να κάνεις μπάνιο;
20-40λεπτά
Πόση ώρα σου παίρνει να ετοιμαστείς το πρωί;
Γύρω στα 30λεπτά.
Έχεις μπει ποτέ σε καβγά;
Ναι,αλλά όχι σε κάποιο σοβαρό.
Ο λόγος που ξεκίνησες το blogging;
Είμαι πολύ δημιουργική , μου αρέσει να βοηθάω τους ανθρώπους να λύνουν τα προβλήματά τους , έχω πολλές ιδέες και επειδή εδώ και πολύ καιρό διάβαζα κάποια blog (pretty girls , teenages girls online , u girl , netgirls4) αποφάσισα να κάνω κι εγώ ένα.
Ποιοι είναι οι φόβοι σου;
Δε ξέρω...Νομίζω ότι δεν έχω κάποιο συγκεκριμένο φόβο.
Το τελευταίο πράγμα που σε έκανε να κλάψεις;
Προχθές μια παρεξήγηση με τον κολλητό μου.
Τελευταία φορά που είπες σε κάποιον ότι τον αγαπάς;
Πριν από μια εβδομάδα στον παππού μου.
Ποια η σημασία του ψευδώνυμου που έχεις στο blogger;
Είναι το όνομα του blog μου.
Τελευταίο βιβλίο που διάβασες;
"Λάθος , κύριε Νόιγκερ! της Λότης Πέτροβιτς Ανδροτσοπούλου.
Τελευταία σειρά που είδες;
Σειρά δε θυμάμαι αλλά η τελευταία εκπομπή που είδα ήταν το Celebrity Game Night.
Τελευταίο άτομο που μίλησες;
Με τη μαμά μου.
Αγαπημένο φαγητό;
Μακαρόνια με κιμά!
Μέρος που θες να επισκεφτείς;
Λονδίνο,Παρίσι,Μιλάνο,Νέα Υόρκη,Μύκονος,Σαντορίνη.
Πού ήσουν πριν;
Στο σπίτι μου.
Σου αρέσει κάποιος;
Ναι!!
Τελευταία φορά που σε προσέβαλαν;
Πριν από τέσσερις μήνες περίπου.
Αγαπημένη γλυκιά γεύση;
Σοκολατόπιτα.
Παίζεις κάποιο μουσικό όργανο;
Κιθάρα.
Τελευταίο άθλημα που έκανες;
Hip hop(κάνω εδώ και πέντε χρόνια)
Αγαπημένο κόσμημα;
Όλα τα βραχιόλια μου.
Τελευταία φορά που βγήκες έξω με κάποιον;
Το Σαββατο με μια ξαδέρφη μου.

4 σχόλια:

  1. Γεια!Θα ήθελα να σου προτείνω ένα blog που ελπίζω να σου αρέσει!!Το λένε Pretty Girls να το link --> pretty-girls18.blogspot.gr (άμα σου αρέσει γίνε μέλος και πες το και στις φίλες σου)ελπίζω να μην σου ζητάω κάτι που δεν μπορείς να κάνεις.. :/!!Πραγματικά χρειάζομαι κι άλλα μέλη επειγόντως,...(από ότι κατάλαβες το blog είναι δικό μου ;) διότι αν δε μαζέψω τουλάχιστον 10 μέλη σε σύντομο χρονικό διάστημα θα αναγκαστώ να διαγράψω το blog μου και πραγματικά δεν το θέλω αυτό...διότι λατρεύω να γράφω στο blog μου αλλά πιο το νόημα άμα δεν ενδιαφέρεται κανείς??Έτσι χρειάζομαι την βοήθειά σου...και σε παρακαλώ πες στο και στις φίλες σου..επίσης μπορείς να μου γράψεις στο μπλοκ μου πράγματα που θα ήθελες εσύ να υπάρχουν ακόμα και αναρτήσεις...αυτά ελπίζω να μην βαρέθηκες να διαβάζεις όλο αυτό το κείμενο...και σε ευχαριστώ για τον χρόνο σου!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γεια!!Μολις εγινα μελος του blog σου.Θα ηθελα να σε παρακαλεσω να μη σταματησεις το blogging , γιατί γράφεις υπέροχα άρθρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστω παρα πολυ...αλλα μαλλον θα σταματησω οσο και ασ μην το θελω....εκτος και αν μαζεψω και αλλα μελη...

      Διαγραφή
  3. Gεια σου! Τέλειο άρθρο,έχω κάνει παρόμοιο!
    Δες αν θες το blog μου. Αν σου αρέσει μην ξεχάσεις να σχολιάσεις και να κάνεις εγγραφή! η διεύθυνση μου είναι: ambiesworldgr.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή